reklama

Saga z Islandu v imejloch.

UPOZORNENIE:TENTO IMEJL JE VHODNE CITAT IBA PO 22-HEJ HODINE!!! ONEE!Zdravim Vas ,Co mam nove?Mali sme tu malu snehovu burku.okrem toho ,ze za domom nam polamalo strom a na dverach bola 25 centimetrova vrstva snehu a ladu ,kvoli ktoremu sme museli ako nudzovy vychod pouzit okno sa nic vazne nestalo.No, a vraj na dialnici poprevracalo par aut a kamionov ,ale viac naozaj nic.Vravim ,nic sa tu nedeje a preto posielam trochu viac info o mojich kolegoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

HELGI -BOSS PARKU- co som tu dokopy som sa z nim rozpraval asi 10 minut cisteho casu.Aj to musim zaratat aj pozdravy.Najcastejsie sa ma pyta ci je cerstvo uvarena kava. Za den vypije asi 3 litre.To je Helgi.

HERDIS-to je nasa sefka v Heidmorku.Stara sa aby sme mali furt co robit.Ma dva take mensie deti ,cize dost casto travi cas doma s nimi.Ked si utrhne chvilku na robotu , sedi za pocitacom a pocita.Ale mame ju radi.
Spolocne crty Helgiho a Herdis-pravidelne chodia do roboty nepravidelne.

ROBOTNICI :
OLI-to je ten co ma "autopsy", lebo su furt v aute,ked neratam pet minut asi kazdu druhu hodinu co ich venci.Oliho zaluby su: zeny a lov.
Lovi zeny.Teraz vazne ,Oli naozaj rad lovi ,a ma super fintu:Na kacky ,husi chodi z udicou v ruke a pusku ma pod kabatom .To preto aby si kacky mysleli ,ze ide na ryby a neutekali. Okrem toho je naruzivy "citatel". "Cita" vsetko co mu pride podruku.Od komixov a humornych poviedok cez dramy az po kroniky. Po robote zvykne skocit do svojej oblubenej "citarne" a tam "cita" vsetko co mu pride pod ruku.Do zaverecnej.Po zaverecnej ide do "knihkupectva" nakupit plno vselijakych "kniziek" a potom z nich doma cerpa energiu do zivota.Dovolenku travi u kamarata ktory ma sukromnu "tlaciaren" a tlaci vlastne knihy,ako hovoril Oli vecsinou su to " thrilery" a"horory" .Take "knihy" sa"citaju" stylom "citaj" rychlo bo sa stmieva.Oli je aj z kamaratom zahrabany v "knihach" cele dni aj tyzdne,ako vravel. Jednoducho"knihomol".Sa mi dokonca zda ,ze ani v robote neda "kniham" pokoj.Minimalne nejake dva lahke "komixy" padnu za smenu.To je Oli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

GUNNAR-zije ako samotar pri jazere.Ne pri nasom ,pri svojom vlastnom.Ma jednu
dceru ,ktora reprezentuje Island vo futbale.Gunny tiez ma psa ,ale na rozdiel od Oliho sa onho aj stara .Fajci uz 35 rokov jednu fajku."Sweet Dublin" z prichutou whiskey je jeho oblubeny tabak .Hovori ,ze "pije" kazdy den whiskey.V skutocnosti pije kazdy den brennivin co je specificky druh islandskej vody.Ohnivej.Cize je to palenka ,ktoru vyrabaju zo zemiakov a volny preklad do slovenciny je spiritus.

EINNAR- co mam k nemu dodat? Najvacsi stresmen to je z celej partie.Jeho
specifikum je ,pouzivanie roznych ukludnujucich fraz.Napr: Just relax ,Don't
worry be happy, No stress, ,ale podla mna ich chape presne naopak.Ten je v kuse vystresovany ,ci je robota , ci neni ,rano,naobed, vecer proste 24 hodin v kuse.A toto je specificka crta vikingov o ktorej sa este zmienim v dalsich imejloch. Ma zenu a dva deti.A tiez ma psa.Vsetci vikingovia maju psov.Je majster Islandu v sipkach. Sipky hra aj v robote kazdy den.
Zaujimave, Gunny povedal,ze Einnar bavi ,iba ked ma vypite.Som uz pisal v
predoslych mejloch ,ze zbierame flasky po parku a potom ich nosime do zberu a
za peniaze robime raz za cas party.K tomuto sa viaze dalsia Einnarova
crta.Ten totiz je schopny za jazdy v 80 km rychlosti zastavit auto ,ked
zbada na zemi flasku.Vybehne ,zobere flasku hodi ju na korbu ,sadne do auta a z radostou v hlase zahlasi "nine krona" .Hm,devet korun huraaa!Ja som skoro dieru do skla z hlavou urobil.Lepsie je byt priputany ,ked sa z nim
clovek vezie.

My dobrovolnici:
Simon-z francuzka je. Zaluby :svojho casu varenie z fantaziou ,ale odkedy som varil ja, viac nevari.Dalsie zaluby: behanie krizom krazom po parku a dajake cudne cvicenia co sa podobaju na jogu. Zvykne byt divne pokruteny na zemi bez pohnutia aj pol hodinu.Dakedy normalne myslim ,ze ci ho neseklo v krizoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz je smutny ,opustila ho priatelka Candy ( preklad: cukerlik ) po 7 rokoch.Dobre na to isla.Najprv prisla ho pozret na dva tyzdne tu na Island,vratila sa domov ,kde pobudla jeden den a letela do Indie.Po troch dnoch v Indii mu poslala imejl ,ze viac ho uz na svojej ceste zivotom nevidi.Od toho dna z nim nebolo reci.Furt daco rozpraval ,ze prenho uz dalej bez "Cukerlika" zivot nema zmysel.Na otazku ,kedy ma narodeniny mi odpovedal ,ze on nema narodeniny. Dva tyzdne nic okrem jednej instantnej polievky raz za den nejedol.Som sa ho pytal preco ,ked chodili spolu 7 rokov sa nezobrali.Vraj pre nich dajaky papier nema zmysel a zit mozu aj bez toho.Poradte mu daco,taky cas.Vsetci ho tu davali dohromady, nakonec sa trochu ukludnil,s tym,ze ide v novembri do Indie sa porozpravat s Candy.Mne sa to cele zda ako riadna ironia,lebo v juni vtipkoval ,ze sa asi rozide s nou lebo tu je vela peknych dievcat.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lucia- spanielska romka ciganskeho povodu.Einnar,Gunnar a Oli ju volaju "spanielska princezna" a ja Renata Kajdzas.Spravanim aj vyzorom by zapadla do ktorejkolvek osady u nas.Oblubene cinnosti: fiesta ,salsa ,siesta.Rada tancuje a to aj na zazvonenie mobilu-to som videl na vlastne oci.Keby mala dajakeho chlapa,mohla by mu pisat listy v zneni jak v Jaaanosiiikovi od
radosincov Anicka: Keby si ty vedel mily moj aka som ti verna s Janom ,Misom,Ondrejom!!! Ma zvlastny styl upratovania.Neupratuje.Sem tam si rada vymiena nazory.Boli sme tu iba prvy den a uz sa pohadala zo Simonom.Za pet dni sa hadali pet krat. Zo mnou nemohla ,lebo som jej nerozumel zo zaciatku ,ale aj teraz po siestich mesiacoch sa tvarim ,ze nerozumiem.Jej temperament by sa dal popisat ako vatra zvrchovanosti.

Dennik:

6.Oktober 
Za bieleho dna som videl vsetky hviezdy, suhvezdia,mesiac ,polarnu ziaru
,medzinarodnu vesmirnu stanicu isis aj z kozmonautami co tam akurat daco opravovali .Ako to je mozne? Vysvetlim.
POZOR : NASLEDUJUCE VETY OBSAHUJU PRVKY BRUTALITY ! ! !
V plnom pracovnom nasadeni v robote sa mi podarilo stupit na klinec.Nastastie som si neprebil krizom nohu ani to nebolo velmi hlboko , no aj napriek tomu som nasledujuce tri dni mal nohu komplet opuchnutu a po dome som sa pohyboval skanim na jednej nohe .Pre bolest v nohe som nespal iba dva dni.

Zamyslel som sa:Ked som nemohol spat cez vikend ked ma noha bolela napadlo ma:Preco sadia vikingovia 5 000 000 stromov ,ked prezije iba desattisic?
Preco nenasadia iba tie,ktore preziju?

15. OKTOBER-kolega stresmen Einnar ma zobral na hokejovy zapas,aby som videl jak hraju vikingovia.Na celom ostrove su styri muzstva hokejove, dva v Reykjaviku a dva v Akureiri.V jednom z Reykjavickych bavia dvaja byvali bratia cesi ,ne bratia ako by ich jedna mater mala, ale ako bratia nas Slovakov.Zdenek a Mirek.Ako hovoril Einnar v jednom z tymov Akureiri bavia az styria slovaci, ale nestretol som ich.A jeden z hlavnych rozhodcov je tiez slovak.Sme prisli na stadion a ja neviem preco som si naivne myslel,ze maju vyhrievane sedadla jak v eNHaeL a nemaju.Reku ta som to vyhral.Som klepal kosu cely zapas aj prestavky. Sa mi vazne paci ,ze miesto mien nosia na dresoch iba cisla.Dovod je ten jak uz som pisal,vela ludi ma rovnake priezviska,cize by to smiesne vyzeralo keby na lade boli siesti hraci z rovnakym priezviskom.K zapasu iba tolko poviem ,ze utocenie domacich by sa dalo matematicky znazornit ako velka neznama .Aj preto sa mozno zapas skoncil takmer futbalovym vysledkom-11:4.Ale taka zima mi bola ze ma zohrievalo iba napatie z hry a pocas prestavok som sa zohrieval horucimi myslienkami.

21.OKTOBER-toto sa vam asi bude zdat ako trapny pokus o kopirovanie,ale je to
skutocnost.Poznate ten vtip: Vracia sa úplne opitý chlapík domov, vyberie klúče a odomyká byt.Zrazu vybehne majitel bytu a hovorí:
"Sused, prosím vás, veď vy bývate o poschodie vyššie." 
Chlapík sa pomotá po dome a znovu stojí pri tých istých dverách. Znova vybehne sused a vysvetluje mu, že býva o poschodie vyššie...
Na tretí krát sa už napitý chlapík nezdrží:
"No, hlavne, že ty bývaš všade!"
Stala sa nam prihoda presne podobna. Cez vikend som bol v Reykjaviku a akurat ked sme sa zberali spat vbehol nam do domu opity viking.Vysvetlili sme mu ze netrafil domov zavreli dvere a o pol minuty nato niekto zvoni.Ja uz som daco tusil.Ano,samozrejme bol to opat on. Tentoraz prisiel s tym ,ze daco zabudol v dome hoci ked prisiel prvy raz urcite nic nemal.Tak sme ho previedli po dome,skontroloval vsetko.My sme ho asi 5 krat ubezpecili ,ze tu ozaj nic nenechal,vyprevadili zazelali stastnu cestu, dobru noc a zavreli dvere.Ani tri kroky od dveri ,zvoncek.Otvorime dvere,tam on. To uz nas zacal presviedcat,ze jednoducho mu to inak nevychadza ,ale tu byva.Ja som fakt cakal kedy povie tu obligatnu vetu.Nastastie po poslednom rozluceny sa nevratil ,mozno skusal stastie o dom dalej.

Martin Andrejčák

Martin Andrejčák

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  cestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu